2008年10月13日

幾 好





轉自卓韻芝blog


不 要 讓 我 在 周 末 死 去 : ( 我 阿 婆 ) 時 裝 批 評


幾 好 。
─ ─ 婆 婆 對 Gareth Pugh 的 評 語



以 下 為 實 驗 結 果 節 錄 : 開 始 的 時 候 , 她 看 一 些 季 度 貨 品 相 片 ,
感 覺 不 大 , 一 直 只 說 「 一 般 啦 」 , 以 及 「 我 真 的 不 懂 這 些 哦 」 ,
直 至 她 看 見 Marc Jacobs 的 本 季 高 跟 鞋 !
「 呢 對 唔 好 … … 冇 鞋 , 鞋 形 唔 出 , 冇 鞋 形 。 」


在 小 試 牛 刀 之 後 , 我 將 行 動 升 級 至 : runway 相 片 。
竟 發 現 她 嚴 重 地 討 厭 Viktor & Rolf 。
話 說 我 讓 她 看 McQueen 、 Danielle Scutt 的 綁 衫 、 甚 至 妖 人 Gareth Pugh
( 其 實 我 只 是 亂 選 一 些 我 喜 歡 的 、 而 又 較 誇 張 的 東 西 , 向 她 試 試 水 ) ,
她 評 為 「 一 般 」 或 「 幾 好 」 。 我 真 係 估 佢 唔 到 。
但 有 幾 套 衫 , 她 是 非 常 大 反 應 的 。



其 中 一 套 , 是 Viktor & Rolf 的 「 立 體 NO 」 , 她 由 頭 憎 到 落 腳
「 條 領 太 高 , 冇 條 頸 , 隻 鞋 好 核 突 , 長 得 滯 , 一 塊 塊 , 好 肉 酸 。 」
( 留 意 本 人 並 沒 引 導 她 , 是 她 忽 然 自 動 波 將 之 逐 項 批 評 )
然 後 , 我 們 看 了 些 別 的 品 牌 的 東 西 , 不 久 , 她 的 心 理 狀 況 再 次 被 牽 動 ,
忽 然 彈 出 一 句 : 「 呢 個 唔 好 ! 怪 ! 」 那 一 套 , 又 是 Viktor & Rolf … …
我 在 想 , 能 讓 一 個 70 多 歲 的 阿 婆 有 如 此 統 一 的 過 敏 反 應 ,
該 運 用 這 個 角 度 , 思 考 一 下 V&K 的 功 力 。



原 文




沒有留言: